piątek, 21 września 2012

Kartka na narodziny dziecka i zakładka do ksiazki

Tak szybciutko zamieszczam zdjęcia kartki  i zakładki do książki dla dziewczynki- konkretnie wykonałam ja dla kochanej córeczki, która bardzo lubi czytać książki i jeśli czas jej na to tylko pozwala to je poprostu łyka. A ja najzwyczajniej z tego bardzo cieszę, bo czytanie książek jest jak sami myślę przyznacie, coraz bardziej rzadkie. Ja również uwielbiam czytać książki, ale często doba ograniczona do 24h nie pozwala mi na czytanie. Właśnie czytam serię Oliwkową farmę, tzn. zaczęłam jakoś w sierpniu i do tej pory zajęta karteczkami nie mam czasu jej skończyć. Polecam fajna książeczka. Ja przynajmniej lubie klimaty Prowansji i Toskanii i dzięki niej przenoszę się w tamte strony myślami i czuję zapach lawendy, widze piekne wzgórza i gale oliwne. Ahhhhh!!!

Miało być szybko, a rozpisuję się.
Kończę już.
A oto kartka i zakładka





Pozdrawiam i juz uciekam, bo obowiązki gonią

1 komentarz: