niedziela, 16 września 2012

A mnie jest szkoda lata


A mnie jest szkoda lata
I letnich, złotych wspomnień,
.....
Za oknem szaro, smutno,
A jeszcze przed miesiącem
Wesoło, zieleń, słońce ...
Naprawdę żal.


 
Troszkę "polatałam" dzisiaj po różnych blogach, oczywiście na komentarze nigdy nie mam czasu(nawet jak jestem pod dużym wrażeniem inwencji autorki), ale wniosek jeden - wiekszość z nas tęskni za letnimi upałami, słonecznymi dniami, zapachem lata, wakacjami i letnimi wyjazdami 
Dzisiaj na szczęście od południa świeci słoneczko i od razu tak jakoś lżej i radośniej.
Dlatego też nie chcąc się rozstawać z barwami lata, operuję dalej pastelowymi papierami i chyba jeszcze przy nich pozostanę przez dłuższy czas.
Nie pisałam przez jakis czas postów, ale dłubałam jak zwykle karteczki i pudełaczka.
Tak się nieraz nadłubałam, że kręgosłup i ręce dawały o sobie wieczorem znać, ale jak się lubi to się ma.
A oto pierwsza odsłona tego co wyszło z tego mojego dłubania w papierkach:
 
Exploding box i kartka w pastelach z apetycznymi muffinkami

 
 







 
I kolejne karteczki w podobnej tonacji kolrystycznej








 
Pozdrawiam i życzę mimo zbliżającej się jesieni wielu słonecznych dni.
 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz