wtorek, 18 września 2012

Dalej w ślubnych klimatach

Kolejne pudełeczko ślubne, ale kolory zdecydowanie inne. Tym razem miałam ochotę na nowe papiery z UHK Gallery z kolekcji Silent Night. Co prawda kolekcja jest Bożonarodzeniowa, ale mi akurat pasuje idealnie w połączeniu z brązem i kwiatkami w ecru do kartek śubnych i z zamiarem zrobienia właśnie kartek ślubnych je zakupiłam.







 
 
A teraz kilka karteczek ślubnych w stylu vintage
 




 


 
I kolejne pudełeczko ślubne - róż w połączeniu z brązem.
 







 
   Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że komuś spodobały się moje papierowe wytworki



2 komentarze:

  1. ojej jakie boskie pudełeczka!!!!!!!!!!!!!

    koniecznie usun kod weryfikacyjny bo nikt ci komentarza nie da...jest strasznie trudny..

    OdpowiedzUsuń
  2. dech mi zapiera widząc takie cuda

    OdpowiedzUsuń