sobota, 13 sierpnia 2011

Kilka zakładek...

Do pierwszej z nich inspiracją były dla mnie tagi z blogu  Anne. Thank You  Anne. Nawet dosłownie przeniosłam wiele elementów, a w tym również sentencję, która bardzo mi się podoba. Śledzę jej bloga i wielu skandynawskich scraperek, bowiem podobają mi się bardzo prace wielu z nich. To jest również odpowiedź na komentarz Asi do poprzedniego posta, która zauważyła podobieństwo moich prac do prac skandynawskich pasjonatek kartek.  Tak faktycznie lubię ten styl, chociaż nie tylko. Jest wiele takich osób, zaznaczam, że w Polsce też, które podziwiam i od których poprzez informacje i zdjęcia, jakie zamieszczają na swoich blogach uczę się. Jestem w 100% procentach samoukiem, nie brałam jak do tej pory udziału w żadnym kursie ani spotkaniu scrapowym. Jedyną wiedzę czerpię z tego co zobaczę w internecie. Więc w tym miejscu jednocześnie dziekuję tym wszystkim scraperkom, od których moge czerpać inspiracje, bo wiem, że aktywne prowadzenie bloga zajmuje jednak troszkę naszego cennego czasu, w szczególności nas kobiet, żon, matek (albo jak kto woli w  innej kolejności). Do wykonania tego Taga użyłam malutkich bilecików z kolekcji Jasna Strona Życia projektu Karoli Witczak. Nie pamiętam, która to ze scraperek na swoim blogu napisała, że uwielbia te papiery, bo same się układają. Mogę powiedzieć o nich to samo, w 100% zgadzam się. Piękne subtelne wzory, pastelowa kolorystyka  - to uwielbiam!



 

A oto kolejne zakładki:








1 komentarz: