piątek, 1 maja 2015

Słodkie albumy - Witaj Maleństwo

Dzisiaj zdecydowanie robię porządki. Wbrew powszechnemu świętowaniu wzięło mnie na pracowite blogowanie, To niepodobne do mnie, aby w ciągu jednego dnia zamieścić aż trzy posty. Chcę jednak trochę nadgonić, bo zrobiły mi się duże zaległości. Ale tak to już u mnie jest albo wena i tworzenie albo blogowanie.
Jakiś czas temu zamieściłam zdjęcia na FB dwóch albumów z serii Witaj Maleństwo i obiecałam, że na blogu wstawię jeszcze zdjęcia wnętrza tego mniejszego, co niniejszym czynię.
Oto mały album z moimi ulubionym miśkami od Janet na okładce:












I kilka zdjęć dużego














Miało być kilka zdjęć a okazało się, że trudny wybór i zamieściłam w końcu kilkanaście.  Mam jednak nadzieję, że miło było je oglądać i nie zanudziłam Was
Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz