czwartek, 5 lutego 2015

Albumik grubasek po warsztatach Z Gosią

W ostatnią sobotę korzystając z zaproszenia Sylwii świętowałam wirtualnie, wspólnie z Gosią i innymi scraperkami 3 urodziny Scrapbutiku. Gosia prowadziła warsztaty, na których tworzyliśmy albumik.
Ho ho ho że tworzylismy to trochę za duże słowo. Niestety zabrakło mi czasu by wcześniej przygotować wszystkie materiały. Próbowałam to robić na beżąco, ale wkrótce okazało się, że zostałam daleko w tyle. Postanowiłam więc, że będę tylko oglądać, a albumik praktycznie zaczęłam robić dopiero w niedzielę.
Koniec końców skończyłam we wtorek. W środę zakupiłam kółka do spięcia albumu. Zdjęcia zrobiłam jednak dopiero dzisiaj i oto prezentuję mój grubaśny albumik. Jednocześnie zgłaszam go do udziału w konkursie na blogu Scrapbutiku.






Folijek gotowych co prawda nie miałam, ale miałam folię przeźroczystą i jakoś sobie poradziłam za pomocą kilku masek i pasty modelującej.
Maska z napisami wykorzystanymi na okładce albumu oczywiscie ze Scrapbutiku, znajdziecie ją tu
Nawiasem mówiąc to teraz już mam piękne folijki ze Scarpbutiku, bo je zamówiłam, ale nie na tyle wcześnie aby otrzymać je na warsztaty. Nic tylko bić się w pierś.





W pracy wykorzystałam:
- te wykrojniki ze Scrapbutiku -  dużo Gosia o nich mówiła i całe szczęście, że je wcześniej zakupiłam, bo już nie ma ich w sklepie, a są naprawdę fajne.
- kwiaty - niebieski i zielony z listkami - nie mogę ich niestety podlinkować bo w sklepie juz ich nie ma
Dziekuję Gosiu za miły wspólnie spędzony sobotni wieczór

Pozdrawiam serdecznie wszystkich goszczących na moim blogu i życzę miłego oglądania


1 komentarz: